صحرا باشه گاه صدایت رو میشنوم خوب ولی ...................

راستش  من دیگه عادت کردم به گاه و بیگاه بودنتان و جواب تلفن دادنتان ولی چه کنم که دوستتان دارم

اما اینو بگم  صحرا تو هم که گاه آفتابی میشوی و گاه ابری و گاه می روی و وگاه بر میگردی نمیدونم دیگه

من دیگه حوصله قایم باشک بازی نداره صحرا جان واقعا مشکلی هست نمیتونی خوب بگو منم راحت میشم.

واقعا دیدن همه براتون مقدور هست الا کسی که همیشه دوستتان داشت  باشه نخواهید و نیایید ولی من همیشه

مریمم رو دوست دارم و تو قلبم هم همیشه هست و داغی بر دلم بود نشست و رفت و برنگشت.

پس  صحرای عزیزم تو هم که یادگار همه عزیزانم بودی همش در حال رفت و برگشت و گاهی و بیگاهی هستی و نیستی

یعنی همه چیز رو از من دور میکنید که چرا باشه ................................ هر جا هستی صحرا خوب و خرم باشی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 17:52 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا